They Are Awesome ♥

AWAK , like lahh yee :D

Horeyyyyyyyyyyy, dapat keje :'>


Rindu nenek aku :'( Omeyy jer pakai helmet :D

Assalamualaikum. Ni nak bagi tahu ni, eppy giler biler dapat keje. Huaaaaa, tak payak nak excited sangat lah kan. Memang penat giler carik keje dekat time square semalam, semua kedai aku masok. Ade keje kosong tu memang lah ade. Tapi gaji dea wa tak berkenan lah. 800, 900 lah. Hoho, aku mane minat gaji sikit sikit tu -.- Last last dah give up pergi lah hah dekat sg wang tu. Mule mule peregi dekat F.O.S. Memang lah ade keje kosong, tapi ade ker patot kalau nak keje tak boley pakai tudung. Ko ingat aku ni kafir ker? Nih yang nak marah ni ;( Lepas tuh gerak lah pergi dekat parkson sg wang tuh. Last last dapat keje. Whoaaa, best nyer keje, best nyer keje. 


Dapat duet boley shopping giler giler. Tapi aku nak shopping dengan kau jer. Mesty kau tak nak kan sayang? Ye lah, kau keje kat parkson pavi tuh. Aku keje kat parkson sg wang tu. Apedehal sg wang jerrrrrrrrrrrrr? Tak bandar lah kan :'( Tak pe, asal kan keje yang halal. Nanti aku beli kan ko satu baju heh. Satu jer lahhhhhh, tak payah lebey lebey. Nak mintak Top Man, memang tak ahhhhhhhh ak nak kasi ko banyak banyak. Ko jangan luper aku pulak. Kalau boley aku nak semua gaji ko tu :'> Baru lah lelaki sejati kan? Al tomey tomey.

Aku start keje 20 hari bulan ni. Rase macam excited, takot pon ade jugak. Tapi chill jer. Banyak boyprengg kat sana tu. Boley tackle, cover ayu sikit, senyum sikit kat dorank. Hah, confirm lah dea cair :) Hello fiza, setia dengan dea. Jangan sampai dea curang dekat kau balek, baru lah ko tahu erti penyesalan. You olss, you olss kalau nampak titeww dekat parkson sg wang tu tegur tegur lah yee. Alahai, Bajet maya karin jer orank nak tegur ko. Podahhhhhhhhh. K lah, nak melayan perasaan jap. Rindu kau lah weyyyyyyyyyyy :'(



Hai, saye sayang awak. 
Saye akan tetap saya awak sampai biler biler.
Tolong jangan tinggal kan saye.
Tolong jangan luper kan saye.
Kalau awak baek, kasi lah semua gaji awak dekat saye :D
Keje elok elok.
Jangan mengorat perempuan laen.
Andddd
I love you :**


Apesal lagu ombak rindu ni sedey sangat. Sial lah perasaan ni.

                                                                                    Fieza ; xoxo

TERIME KASEH KERANA MEMBACA (:

0 00 orang membebel:

 
Terime Kaseh Daun Keladi , Kalau Sudi Datang Lahh Lagi