They Are Awesome ♥

AWAK , like lahh yee :D

Aku Rindu Kau.



Dah dua hari dah dea kerje. Dah dua hari dah aku dengan dea tak text. Tapi, hari ni dea cuti. Aku harap dea nak lah jumpe aku hari ni. Ya allah, aku rindu dea sangat sangat. Aku rindu dea sangat sangat. Semalam aku dah buat benda bodoh dekat diri aku. Dea tak kasi aku onl efbeeee, tapi aku still onl jugak. Tak nak dengar cakap dea semua. Last last pagi tadi dea mintak putus dekat aku. Yee, bukan salah dea. Tapi salah aku. Aku ni bodohhhh sangat yang tak nak dengar cakap dea. Tapi, aku ta boley nak putus dengan dea. Aku sayang dea. Aku sayang ko Aliff. Tolong jangan tinggal kan aku.

Efbeee aku pon aku dah deactive semua. Memang aku tak nak bukak efbee tuh lagi. Sebab efbee tuh lah hubungan aku dengan dea macam ni. Aku rindu kau, aku cinta kau, aku nak jumpe kau. Kalau lah aku jumpe kau hari ni, aku tak nak lepas kan kauuuuuu. Aku nak peluk kau kuat kuat. Aku tak nak kau pergi. Aku tak nak kau tinggal kan aku macam dorank dorank pernah tinggal kan aku. Kiter dah kaple lima bulan lebey dah syg, kau tak syg ker hubungan kiter ni? Aku syg hubungan kiter ni, aku syg kau jugakkkkkkkkkk. 

24/7 aku teringat kat kau. Dua puluh empat jam aku teringat kat kau wey. Aku rindu kau, tolong jangan tinggal kan aku. Aku tahu aku tak de ciri ciri perempuan yang kau nak. Aku tak lawa, tak baek. Tapi, hati aku ikhlas sayang aku. Sumpahhhh, aku syg kau. Kalau kau baca blog aku ni, aku nak kau dengar sini. Walau ape pon yang terjadi lepas nih, kalau satu hari nanti kiter putus, aku nak kau ingat satu benda ni. Aku akan tetap ingat kau sampai biler biler. Aku akan tetap syg kau, aku tak kan luper kau sampai aku mati. 

Kau orang yang paling terbaek dalam hidop aku. Ko terime aku, kau syg aku, kau jaga aku dengan baek. Tu lah sebab aku tak boley luper kan kau. Aku doakan satu hari nanti kau dapat orang yang lagi baek dari aku. Aku bukan yang terbaek untuk kau, tapi hati aku ikhlas syg kau. Kau jaga diri, keje elok elok. Jangan luper makan, solat okay. Aku doakan kau selalo bahagia dengan life kau. Aku mintak maaf sebab aku hadir dalam diri kau. Aku bersyukur sebab kenal kau dari 4/7/2011 sampai sekarang ni. Aku bersyukur sangat sangat. Setitik air mata aku yang mengalir, tuh lah bukti nyer aku cinta kan kau. Kau bayang kan kalau tiap tiap hari aku menanges? Lagi kuat cinta aku untuk kau. Jaga diri, aku tetap ingat kau sampai biler bilerrrr. Kau selalo ade dalam hati aku, selamanyaaa.

                                                                                       Fieza ; xoxo

TERIME KASEH KERANA MEMBACA (:

0 00 orang membebel:

 
Terime Kaseh Daun Keladi , Kalau Sudi Datang Lahh Lagi