They Are Awesome ♥

AWAK , like lahh yee :D

Hye Crush :')



Hyee, assalamualaikum :') Dah lama giler tak update bloggg ohh. Hari tu memang nak update, tapi tak boley sign in pulakkkk. Tak ke macam tefakkkk? -.- Okay okay, jangan mencarut lagiiiiiiiii. Hari ni kite nak cerita pasal crush kite la. Boley? Hihi. Sebelom tu nak say hi dekat crush kite. Hyee awak. Sory kaalu saye cerita pasal awak dekat dalam blog ni k. Nak famous kan awak jer sebenar nyer :P Okayy, lets go. Hmm, nama crush kiter N. N je yang boley aku bagi tahu. Aku kenal dea dekat dalam efbee, mase tu dea tanye aku ade tak soalan spot. Lepas tu kiteorang mule lagi rapat dekat twitter la. Biler da selalo tweet, chat semua tu, tetibe jer hati ni dah jatuh cinta dekat dea. Haha. Sangat sweet. Yang paling buat aku malu, aku DM dea, pergi mintak no dea. Haha, macam ape jer aku ni k. Tapi nasib baek dea kasi :) Macam mane aku boley suke dea? Ehem ehem, hihi. Sebab dea ni baek, omentik, comel and sangat caring. Dea sangat tinggi tau, kalah aku -.- Rambut pon pacak pacak, i likeeeeeeeeeeeee :D

Tapi aku ade sikit frust la kan sebab dea sekarang makin rapat dengan ex dea. Cemburu nyer aku ni, baru jer crush tu. Haha. Tapi nak buat macam mane kan, mungkin mane la tahu kan satu hari nanti dorang kaple balek, entah2 jodoh dorang sampai kawen ker kan? Who knows kan? Kalau betol ape salah nyer, nanti kalau dea bahagia. Aku pon bahagia jugak. Hihi. Tapi dalam hati? Ahh, biar aku jer yang tahu :P Ex dea lawa k, comel, untung la awak N, untung la. Tolong jangan slap saye k :) Before tidur kan, mesti aku dengar lagu ni, If I Let You Go- Westlife. Haha, disebab kan dea la aku minat dekat Westlife balek. Dulu memang minat giler dekat Westlife k. 

Dea ni la crush yang aku paling sayang. Sayang? Awww. Haha. Tak tahu la kenapa aku tak boley luper kan dea, susah kot. Even kiteorang baru jer kenal kan, tapi aku rase macam aku dah kenal dea lama da. Biler kiteorang jarang tweet, jarang chat, jarang text semua, rase macam sunyi jer hidop aku ni. Serius tau. Rase macam mandi tak basah, tidur tak lena, mandi tak kenyang. Haha, sweet tak aku? Hihi. Dulu dea panggil aku baby girl, aku panggil dea baby boy. Ya Allah, rindu giler time tu kay. Sangat sangat sangat rindu. Aku pon pernah jugak menanges sebab dea. Bukan ape, aku menanges sebab dea semakin bahagia dengan ex dea. Muehehe, tu pon nak nanges -.-

Kalau waktu malam kan, time aku sorang2 dalam bilik, then aku bukak lagu Westlife tu lepas tu teringat dekat dea confirm aku boley nanges k. Haha, ape dah kena dengan aku ni? Awak da bomoh kan saye heh? Haha, jkjk. Walau pon aku tahu aku tak kan dengan dea, tapi aku harap la kiteorang still dapat jadi kawan sampai biler biler. Hihi. K, sumpah aku macam nak nanges ni k. Awak, kalau saye cakap saye rindu awak. Awak marah tak? Haha, kalau awak marah pon saye kesah ape :P Awak, saye nak cakap ni. Ehem ehem, saye suke sangat sangat kawan dengan awak. Awak sporting, baek sangat. Bukan nak amek hati ker ape, tapi ikhlas dari hati yang suci ;)

Saye harap awak tak kan luper kan saye k. Belajar betol betol, nanti kalau dah kawen, jangan luper ajak saye. Saye nak jadi pengapit isteri awak tau. Tak kire, tak kire. Nak jugak :P Saye doakan awak selalo sehat, saye doakan awak selalo bahagia k. Jaga diri baek baek. And plase selalu ingat saye yang sangat omeyy ni. Haha. *perasan* Saya jugak akan doakan apa yang awak nak selama ni termakbul okay. Kalau saye ade pernah sakit kan hati awak ker, saye mintak maaf yee wak. And saye mintak maaf banyak banyak banyak sebab saye pernah suke dekat awak. And terjujur pulak dekat awak. Yelaa, dah tak boley tahan layan perasaan ni sorang sorang. So, terus terang jela dekat awak. Hihi. Kalau awak baca blog saye ni, saye just nak bagi tahu yang saye sukeeeeeeeeeeeeeeee kawan dengan awak. And saye sayang awak crush. Jaga diri heh wak :)

TERIME KASEH KERANA MEMBACA (:

0 00 orang membebel:

 
Terime Kaseh Daun Keladi , Kalau Sudi Datang Lahh Lagi